Úlohy
Schedy ponúka aj manažment úloh. Priraďovanie úloh jednotlivým zamestnancom spoločnosti. Hlavné rozdelenie úloh je Moje úlohy a Všetky úlohy. Je možné medzi nimi prepínať tlačidlami v hornej časti tabuľky.
Vytvorenie úlohy
Vytvoriť úlohu je možné cez tlačidlo +Nová úloha v pravej hornej časti tabuľky. Po otvorení nového okna pre vytvorenie úlohy je potrebné vyplniť:
- Zodpovedný - kto má danú úlohu riešiť
- Úloha - text úlohy
- Termín (nepovinné) - do kedy má byť úloha splnená
- Priorita - na výber malá, stredná a vysoká
Po kliknutí na tlačidlo Uložiť je úloha vytvorená. V prípade, ak ste úlohu zadali niekomu inému ako sebe, tak ju môžete vidieť cez Všetky úlohy.
Status úlohy
Status úlohy je možné meniť dvoma spôsobmi.
- Kliknutím na krúžok O na začiatku danej úlohy je možné meniť status úlohy na Dokončená alebo Nezačatá.
- Kliknutím na trojuholník vedľa O na začiatku úlohy sa vám rozbalí ponuka, kde je možné vybrať status úlohy Dokončená, V riešení a Nezačatá.
Status úlohy je následne zobrazený graficky farbou krúžku na začiatku riadku úlohy a je možné ho vidieť aj v stĺpci Status.
- Biela - nezačatá
- Oranžová - v riešení
- Zelená - dokončená
Detail úlohy
Pre možnosť získania ešte väčšej informácie o danej úlohe stačí kliknúť na tlačidlo Detail na konci textu úlohy (zobrazí sa v prípade, keď máte danú úlohu vyznačenú). Po kliknutí na Detail, máte možnosť vidieť tieto informácie:
- Zodpovedný
- Kto vytvoril danú úlohu
- Dátum vytvorenia úlohy
- Dátum dokončenia úlohy
- Termín
- Prioritu
- Status
- Text úlohy